available books...

Shelfari: Book reviews on your book blog

Thursday, January 21, 2010

mahligai cinta -sold (thanks zarid)


author : Sri Diah
publisher : Alaf 21 Sdn Bhd
paeges: 512
price: 19.90
letting go at: rm16
sinopsis:
Acap kali, terasa ingin selalu dibelai manja, tetapi tiada sesiapa di sisi. Teringin jua untuk disayangi tetapi kepada siapa harus dicurah rasa sayang? Sesekali terasa pula ingin dimiliki, namun diri ini milik siapa sebenarnya?Tidak kiralah anak dara, tunangan, isteri, suami, janda malah duda sekalipun berhak memiliki anugerah paling agung-CINTA.
Namun bisakah anda berhadapan dengan gelora cinta?IRwan lelaki, aku perempuan. Tidak manis jika kami berhubungan dengan kerap. Antara kami ada batasnya. Dan melanggar batas agamalah yang paling ku khuatiri.Lumrah percintaan; ada cerita duka, ada cerita ceria, semuanya saling menyinggah. Kuatkah kita menghadapi dugaan? Betulkah kita tidak goyah andai prasangka dan cemburu datang menerpa?Ada kala, hati tertanya-tanya... benarkah lelaki yang jujur, gandingannya ialah wanita yang jujur? Wanita yang setia pula, apakah akan digandingkan dengan lelaki yang setia?Hari ini aku mahu menjadi seorang lelaki. Aku malu menjadi insan yang gagah fizikal tapitewas dek nafsu. Nafsu ini hanya satu tapi yang satu itulah yang telah menguasai aku!
MAHLIGAI CINTA... memuatkan momen-momen cinta yang bahagia, sengsara, suka dan duka. Antara kejujuran dan kepura-puraan, antara keikhlasan dan pendustaan. Ada cinta yang terhalang... ada rindu yang tercicir.

No comments: